Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~alexisonfire87 | użytkownik

imię i nazwisko adresgdzies.... zarejestrowany11.10.2008 @18:08:56 ostatnio na stronie29.12.2009 @22:18:55
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty53 komentarze123 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~lucypeer    15.01.2009 @18:11:46
raczej nie, Ala jest chora, Wy możecie przyjechać
_______
Rationalistic open minded one http://www.racjonalista.pl
~adalino    13.01.2009 @02:28:46
ślicznie dziękuję, świete profilowe, nie mogę się zdecydować, które lepsze
~NieJestemFotografem    20.11.2008 @20:06:31
nie pozwolono mi uzywac Olislawa, dali wiec nikona
~nateenanu    20.11.2008 @19:06:38
_______
Ever tried? Ever failed?
No matter!
Try again. Fail Again. Fail better!
~nateenanu    20.11.2008 @19:01:08
Heh cześć Sanerku wyśledziłam Cię będę wpadać, mooooogę? :P
_______
Ever tried? Ever failed?
No matter!
Try again. Fail Again. Fail better!
~michalart    15.11.2008 @03:05:22
Hehe no znalazłem Ciebie, a mnie na zdjęciu klasowym nie ma, bo się spóźniłem i po frytach aktualnie 3c, a Wy "G" to jaki profil byliście? :P
_______
"Nie" dla spamowania komentarzami
"Tak" dla komentowania w zamian za komentarz
~michalart    15.11.2008 @02:51:02
To poszukam, bo nie wiedziałem, że była w historii klasa G :P
_______
"Nie" dla spamowania komentarzami
"Tak" dla komentowania w zamian za komentarz
~michalart    15.11.2008 @02:42:06
No właśnie czeka na naprawę, bo coś się popaliło Widzę, że koleżanka się udzielała, to ja też się pochwalę, przewodniczę senatowiale to już niedługo, bo jak nie patrzeć to klasa maturalna. Hehe, ale miły zbieg okoliczności
_______
"Nie" dla spamowania komentarzami
"Tak" dla komentowania w zamian za komentarz
~michalart    15.11.2008 @02:37:02
Ooo a ja właśnie uczęszczam do X LO. Czyli aktualnie siedzisz w Polsce, czy w Glasgow?
_______
"Nie" dla spamowania komentarzami
"Tak" dla komentowania w zamian za komentarz
~michalart    15.11.2008 @02:33:02
no miło to słyszeć przekaże Pozdrawiam, a widzę że może nie aktualnie, ale wcześniej zamieszkiwałaś niedaleką mi miejscowość, tak?
_______
"Nie" dla spamowania komentarzami
"Tak" dla komentowania w zamian za komentarz
~michalart    15.11.2008 @02:27:22
Dziękuje Modelka to moja kobieta także mam komu pstrykać piękne zdjęcia
_______
"Nie" dla spamowania komentarzami
"Tak" dla komentowania w zamian za komentarz
~inflagranti    10.11.2008 @21:06:19
przejrzałam galerie.I powiem ci że świetne, wyraziste portrety. Można wiedzieć jakiego aparatu używasz? i oświetlenia?
~inflagranti    10.11.2008 @20:36:35
dzieki
~Pawel182    08.11.2008 @12:45:03
nom
ja tż miałem okazje tsłyszeć ich w berlinie rok temu ale nie miałem kasy...
ale odbiłem se to na Funeral For a Friend i było też super
ja bede zmiatał do roboty... Poddaje Cie obserwacji jeśli nie masz nic przeciwko
jak już wspomniałem wcześniej to robisz fajne portrety a mi mało kture sie podobaja... Pozdrawiam i miłego dnia
~Pawel182    08.11.2008 @12:37:50
wszystkie sią świetnie nie ma takiej kturej nie lubie...
~Pawel182    08.11.2008 @12:32:07
hehe ja ich pięsni wałkuje odkąd pamiętam codzień w pracy i w domu są wszędzie zemną to jest 1 z pierwszych zespołów jaki dodaje na liste
~Pawel182    08.11.2008 @12:30:40
wiesz co jak dla mnie to nie musi sie powiększać
bo jak zacznie sie powiększać to będzie oznaką iz ALEXISONFIRE stają sie komercyjni a jak na razie to wiesz...
~Pawel182    08.11.2008 @12:28:34
mi sie jeszcze podoba
Accidents
Get fighted
a ta mnie przyprawia o sentymenty... słuchałem jączesto w pociągu i nawet linia perkusyjna bprzmi podobnie Kocham ją!
Happiness by the kilowatt
~Pawel182    08.11.2008 @12:24:37
no to super i widze ze masz tam moją sis Kokko haha
~Pawel182    08.11.2008 @12:14:45
:>
We are the sound
You burn first
Control!!!
znasz czy ksywka jest przypadkowa ??

Pozdrawiam
podobają mi sie Twoje Portrety!!
~Shiv    07.11.2008 @17:23:29
A-ha :D
Tak sobie obejrzałam Twoją galerie i patrze, że te rozmazanie to jednak w pewnym sensie Twój styl
Miłego wieczorku życzę pzdr
~LadyRhinoa    06.11.2008 @16:32:00
ja w Reading, u nas od kilku dni leje, a o tej proze za oknem juz wieczór praktycznie.... Mi do zycia światło jak tlen potrzebne...
_______
Enter -http://ladyrhinoa.deviantart.com/ - into the magic world of...
~LadyRhinoa    06.11.2008 @16:27:42
W UK swiatla naturalnego nie uswiadczysz...
_______
Enter -http://ladyrhinoa.deviantart.com/ - into the magic world of...
~gibi    06.11.2008 @10:59:32
ooo Witam . Widze inne konto. Poogladam troche . Stagnacja hmm sie przedluza. Bardziej podrozne zdjecia powstaja. Cos wrzuce niedlugo. Pozdrawiam .
~Alternativee    05.11.2008 @19:37:15
zastanawia mnie twoja twórczość,co Cię inspiruje? jeśli można oczywiście wiedzieć
_______
Open your eyes, before you die.
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt